Компанія Microsoft вже давно живе мрією запустити свій ігровий сервіс Game Pass не лише на своїх консолях, ПК та мобільних пристроях, а й на платформах конкурентів – PlayStation та Nintendo. Цей жест “авангардизму” від Microsoft може кардинально змінити розміщення сил на ігровому ринку.
Фінансовий директор Xbox Тім Стюарт виступив на саміті Wells Fargo TMT, де відкрив багато цікавої інформації. Зокрема, він сказав, що в найближчих планах у компанії вивести Game Pass на “кожний екран, на якому можна грати”.
Представник компанії відразу обмовився, що нічого не анонсує, але навряд це порожні слова – перші рішучі дії вже вжито. Наприклад, раніше цього місяця Nvidia додала в GeForce NOW інтеграцію з Microsoft Store та Game Pass. Аналогічно, швидше за все, відбуватиметься злиття з іншими платформами.
Бажання розширити бізнес стало ключовим фактором, який підштовхнув Microsoft до покупки Activision Blizzard. Нещодавно, після майже двох років розглядів із Sony і регуляторами, Microsoft закрила найбільшу в історії ігрової індустрії угоду – це говорить про те, що компанія не зупиниться і перед наміченими цілями.
Також, як відомо, Microsoft взяла він 10-річне зобов’язання з випуску Call of Duty на консолях Nintendo Switch. Очевидно, ігри такого рівня будуть доступні на портативках Nintendо саме через Game Pass та хмарний геймінг.
У чому популярність Game Pass
- Це ігровий сервіс, який надає доступ до величезної бібліотеки ігор за місячну плату. Вартість звичайного варіанта складає $9,99, а Ultimate – $14.99.
- В Україні офіційно запущено лише PC Game Pass – при цьому перші три місяці передплати можна придбати лише за 26,99 грн.
- Бібліотека PC Game Pass вміщує понад 400 ігор, а Xbox Game Pass – близько 500. Всі новинки від внутрішніх студій Microsoft з’являються в сервісі на релізі.
- Наприклад, у першій половині грудня в Game Pass додадуть Far Cry 6, Rise of the Tomb Raider і ще 10 ігор.